Kuidas auto eelsoojendit õigesti valida

Iga eelsoojendi eesmärk on tagada teile mugav päevaalgus soojas autos ja vähendada stressi pakaselisel hommikul! On kaks põhilist tüüpi eelsoojendeid. Esimene, elektriga töötav tüüp tuleb  ühendada 220 V pistikupesaga. Teist tüüpi eelsoojendid  on täiesti autonoomsed: töötavad auto paagi kütusega (bensiin või diisel). Vaatleme lähemalt nende tööpõhimõtet ning mõlema süsteemi plusse ning miinuseid.

Webasto eelsoojendi autonoomne süsteem 

Webasto autonoomse eelsoojendi tööd on kõige lihtsam võrrelda eramaja katlamajaga. Katlamajas on näiteks gaasi või ahiküttega töötav katel, kus soojeneb vesi ja kust see juhitakse kõigi tubade radiaatoritesse. Webasto on teie auto kapoti all paiknev minikatlamaja, mis töötab täpselt samal põhimõttel. See katlamaja töötab teie auto paagi kütusega, soojendab mootori  jahutusvedelikku, mis ringeldes soojendab nii mootorit kui salongi. Ja teil jääb ainult sooja autosse istuda! Webasto on täiesti autonoomne soojendi, mille saate käivitada mis tahes momendil ja mis tahes kohas. Teil piisab vaid kaugjuhtimispuldi nupule vajutada või aktiveerida Webasto nutitelefonilt ning 15-20 minuti pärast istute täiesti sooja autosse. 
See on vapustavalt mugav ja säästab suure hulga aega. 

On olemas 3 tüüpi Webasto soojendeid, mis erinevad võimsuse poolest (faktiliselt efektiivsuse ja soojendamise kiiruse poolest) ning 4 seadet soojendi juhtimiseks ja mugavustaseme reguleerimiseks autos. Kõige populaarsem on nutitelefonilt juhtimine moboiilsidevõrgu kaudu. Et soojendit käivitada või programmeerida, ei pea te olema auto kõrval. Saate seda teha varem, isegi teisest linnast 

Uurige Webasto mudeleid lähemalt veebilehelt https://webasto.soojendi.ee

Põhiline müüt, mida me paljudelt klientidelt kuulnud oleme, on see, et Webasto tühjendab tugevalt akut ja Webasto omanikud ei saa tihti hommikuti autot käima. See on täiesti vale info. Webasto töötab paagi kütusega ja kasutab minimaalselt  aku elektrienergiat. Seda kasutust võib võrrelda sisse lülitatud gabariidituledega. Veidi rohkem tarbib elektrit salongi ventilatsioon, mis lülitub sisse automaatselt, et autot seest soojendada. Kuid isegi ventilatsioon ei tarvita nii palju, et aku 15-30 minutiga tühjaks tõmmata. 

Ütlen nii: kui teil on korras ja laetud aku, siis Webasto ei tee teile tüli! Kui aga teil on kehv ja päevi näinud aku, siis ootavad teid probleemid ka ilma Webastota. Webasto on seade, mis kergendab oluliselt autojuhi elu talvel. See on tõepoolest õige valik, kui te elu kulgeb ratastel ja teil on hädavajalik, et soe auto oleks kogu aeg võtta ja ei peaks iga kord aknaid kraapima, kui on vaja kuhugi sõita. 

 Plussid

  1. Täielik autonoomsus
  2. Suur võimsus ja lühike soojenduse aeg
  3. Võimalus kasutada sõidu ajal mootori ning salongi järelsoojendina.

Miinused

  1. Kallis hind

Elektrilised eelsoojendid Defa ja Calix 

Elektrilised eelsoojenditel on eraldi moodulid:  mootorisoojendi, salongisoojendi, akulaadija ja programmeeritavate automaattöörežiimidega kaugjuhtimine. 

Kõik komponendid  paigaldatakse autosse, ühendatakse ühtsesse süsteemi ja esistangesse tuuakse välja väike pistikupesa, mille kaudu saab soojendussüsteemi ühendada 220V  pistikupesaga. Mootorisoojendi on elektrispiraal, mis pannakse mootorisse ja mis soojendab jahutusvedelikku, seega ka mootorit. Töötab elektrilise veekeetja põhimõttel
Salongisoojendi on salongi paigaldatav väikesemõõduline elektripuhur, mis  puhub sooja õhku.
Akulaadija paigaldatakse statsionaarselt kapoti alla ja see laeb akut, kui süsteem on ühendatud vooluringi.
Automaatjuhtimine on pult töörežiimide programmeerimiseks ja soojendussüsteemi automaatseks sisselülituseks seadistatud ajal. Suureks plussiks on see, et süsteemi saab kombineerida teie nõudmiste ja võimaluste järgi. 

Kõige lihtsam – paigaldage ainult mootorisoojendi, mis töötab siis, kui kahvel on pistikupesas. Käreda pakase korral võite jätta selle tööle terveks ööks või sisse lülitada paar tundi enne sõitu. Mootorisoojendi võimsus on keskmiselt 500W. Pakase korral ei saa lubada, et mootor soojeneb sellise temperatuurini, et ventilatsioonist puhuks sooja õhku, kuid saab garanteerida mootori  kerge käivitumise ning pärast käivitumist üpris kiire soojenemise kuni töötemperatuurini. 

Elektrisoojendi paigaldamine ja kasutamine on võrreldes autonoomse soojendiga majanduslikult oluliselt kasulikum! See on väga hea lahendus, kui saate oma sõite planeerida ja kui teil on võimalus ühendada auto 220V pistikupesaga. Komplekti hind  koos ainult mootorisoojendi paigaldamisega algab 200 eurost,  koos soojendite maksimaalvõimsuste, laadija, distantsjuhtimise ja töörežiimide kontrolli automaatikaga on hind kuni 690 eurot. 

Mudeleid ja võimalusi uurige lähemalt veebilehelt www.mugavauto.ee

Plussid

  1. Taskukohane hind
  2. Ei tarvita lisakütust paagist
  3. Laeb akut
  4. Kombineerimise võimalus

Miinused

  1. Nõutav on 220 V pistikupesa
  2. Üpris väike võimsus ja nõuab rohkem aega soojenduseks.

Webasto eelsoojenduse kasutaja meelespea

1. Enne autost väljumist suunake õhk auto puhurist tuuleklaasi suunal. Kliimaautomaadi olemasolul valige temperatuuriks «HI»; manuaalse kliimakontrolli puhul pöörake temperatuuri reguleeriv käepide maksimumini (punane asend) ning asetage ventilaatori kiirus asendisse „2“.

2. Ärge lülitage soojendussüsteemi sisse lühikeseks ajaks, et kontrollida, kas ta töötab, või sõpradele demonstreerimiseks. Webasto, nagu iga kütusel töötav aparaat, vajab aega soojenemiseks ja edaspidiseks normaalseks tööks.

3. Meie kliimas tuleb Webasto sisse lülitada mitte harvem kui üks kord 6 kuu jooksul. Kui Te unustasite Webasto’t suve jooksul sisse lülitada ning Teil ei õnnestunud seda pärast mitut kaitset tööle panna, tähendab see, et süsteem on blokeeruunud. Süsteemi blokeeringu eemaldamiseks pöörduge paigaldaja poole, kes Teie autole Webasto paigaldas.

4. Kui pulti ei kasutata rohkem kui 6 kuud, võtke patareid välja ja seejärel kontrollige selle töötamist vastavalt kasutusjuhendile.

5. Enne Webasto’t sisse lülitamist jälgige, et paak ei oleks tühi; kütust peab olema vähemalt 1⁄4 paaki.

6. Garantii kehtivusaeg – 2 aastat.

Tähtis info kasutajatele, kes juhivad Webastot/Webasto eelsoojendit mobiiltelefoni teel (ThermoCall).

Webasto eelsoojendi paigaldamisel koos mooduliga ThermoCall paigaldati Teie autosse stardipaketi SIM-kaart, millel on 1 euro eest kõneaega.

Webasto paigaldamisel koos GSM-mooduliga ThermoCall tuleb samuti paigaldada kehtiva telefoninumbriga SIM-kaart. Kui te ei ole meile esitanud SIM-kaarti koos püsilepingu ja kehtiva telefoninumbriga, paigaldame meie ühe Eesti mobiilsideoperaatori kõnekaardi.

! Palun pöörake tähelepanu sellele, et ilma püsilepinguta kõnekaarti võib kasutada seni, kuni kaardil on kõneaega ja see pole täielikult ära kasutatud. Uutes kaartides on tavaliselt 1 euro eest kõneaega.

! Pöörake tähelepanu ka sellele, et kõnekaardi ja telefoninumbri kehtivusaeg on 180 päeva pärast kaardi esimest aktiveerimist või kõneaja viimasest laadimisest sellele. Et operaator ei sulgeks numbrit, tuleb sellele laadida vähemalt 3€ mitte harvem kui üks kord poole aasta jooksul.

Kõneaja puudumisel kaardil või 30 päeva pärast 180-päevase perioodi lõppu saate veel laadida kõneaega. Webasto eelsoojendi juhtimise numbrile saab veel helistada ja see kehtib, kuid Webasto ei hakka saatma tagasisidet ja Webasto juhtimine telefoni teel on võimatu, kuni te ei ole kõneaega laadinud.

Kui nende 30 päeva jooksul kaardi kehtivusaega pikendavat raha kaardile ei laadita, telefoninumber blokeeritakse. Sel juhul tuleb kaart vahetada uue vastu. Meil on see teenus tasuline.

Müraisolatsiooni teooria

Peamiseks vahendiks autode müra isolatsiooni teostamisel on pigimattide paigaldamine.Selle tulemusena väheneb metallpindade vibratsioon ja vähenevad omakorda ka vibratsiooni poolt põhjustatud mürad. 

Müraisolatsiooni teostamiseks mõeldud polümeersete (bitumenil põhinevate) materjalide hulk ja pakutav sortiment on lai. Töö ise on hästi tuttav kõigile autoaudioga tegelevatele firmadele. Arvatakse, et siin pole midagi keerulist ja hea tulemuse saamiseks piisab, kui täita kõik tootja poolt esitatud minimaalsed nõuded. Osaliselt on see tõesti nii, vähemalt seni pole keegi, kes traditsioonilisi meetodeid kasutanud on, tulemuse üle kurtnud. Kuid tasub silmas pidada, et tootjapoolne soovitus on vaid skeem ja lihtsustatud mudel neile kes ise mõelda ei taha või ei oska ja eelistavad etteantud soovituste täpselt jälgimist. Kui aga võtta vaevaks natugenegi süveneda pigimattide toimemehanismi, võib samade vahenditega saavutada palju paremaid tulemusi ja suuremat effekti. Alljärgnevad soovitused ongi mõeldud paigaldajate silmaringi laiendamiseks ja näitamaks kuidas saavutada mimimaalsete jõupingutustega parimat võimalikku effekti. 

Alustame terminoloogiast. Enamik paigaldajaid nimetab metallile liimitavate materjalide paigaldamist müraisolatsiooniks. Õigem oleks kasutada terminit mürasummutus, sest müraisolatsioon on oma olemuselt hoopis midagi muud. Müraisolatsiooni puhul on põhirõhk sõnal „isoleerima” – midagi millestki eraldama. Mehaanikas nimetatakse müraisolatsiooniks vibreerivalt süsteemilt teisele, vibratsiooni poolt kaitstavale süsteemile, üleantavate dünaamiliste jõudude vähendamist.Klassikaline näide: Automootori poolt tekitatud vibratsioon isoleeritakse auto kerest kummipadjakeste ja amortidega. Antud juhul pole tõepoolest tegu müra(vibratsiooni) summutamisega, vaid justnimelt müraisoleerimisega. Mürasummutus see-eest on mehaanilise süsteemi vibratsioonienergia kadude sihikindel suurendamine, mis saavutatakse summutusmaterjalide kasutamise abil. 

Niisiis mürasummutus. Sisuliselt muudetakse akustiline energia soojusenergiaks ja hajutatakse. See saab toimuda tänu summutusmati elastse pinna mehhaanilistele deformatsioonidele, mis toimuvad  tänu füüsilis-mehhanilistele näitajatele. Eelkõige tihedus ja elastsus. Mürasummutuseks valitakse materjalid, millel on maksimaalsed sisemised kaod. Summutus omaduste kirjeldamiseks kasutataksegi Kadude Koefitsenti. 

Summutusmatis toimuvad mehhanilisi deformatsioone võib vaadelda kui mati kokkupressimist ja laiaks venitamist.(Paljude meenub siinkohal kindlasti koolifüüsika ja eelkõige Hooki seadused). See ongi summutusmaterjalide, mida on kombeks jaotada just mehhanilise deformatsiooni liikide alusel, klassifitseerimise peamiseks aluseks. Me ei hakka praegu pikemalt kirjeldama deformatsiooni eriliike. Lisame vaid, et autos kasuatavad matid on enamasti kombineeritud selliselt, et neis tekiks vähemalt kaks või rohkem erinavat liiki deformatsioonid.

Niisiis ainult bituumenist koosnev matt töötab mahulise deformatsiooni(kokkupressimine), kuid alumiiniumi või täiendava paksu polümeerse kilega kaetud materjali puhul lisandub venitamis deformatsioon. Erikihilised materjalid suudavad toime tulla kõigi deformatsiooni liikidega. 

Mürasummutusmatid ja temperatuur – see on omaaette teema.Valdav osa mürasummutusmatte on optimiseeritud töötama toatemperatuuril (20 kraadi Celsiust). Selle temperatuuri juures on mõõdetud ka kõik näitajad. Aga juba väike temperatuuri kõikumine ühes või teises suunas muudab neid parameetreid märkimisväärselt.Kuid auto kasutamine ainult 20 kraadi juures pole kahjuks võimalik… 

Materjalidel mis on kombineeritud kahest-kolmest iseloomult erinevast materjalist, on laiem töötemperatuuri vahemik. Koos eelpool mainitud viisil töötemperatuuri laiendamisega, suureneb ka kõige tähtsamat näitaja – kadude koefitsent. Kui nüüd katta auto metallpinnad sellise kombineeritud materialiga, siis muutub plekki kõla täiestu tuhmiks ja elutuks nagu leivapäts. Koputa palju tahad, ei mingit kõla. Seda just ongi autoaudio puhul tarvis, eriti veel kui kõlarid asuvad uste sees. 

Kuid mati paksuse suurendamine suurendab paratamatult ka tema kaalu. Seepärast ei maksa erinevate kihtide paksusega üle pingutada. Tuleks võtta arvesse, et parem oleks kasutada neljast õhukesest, kuid erinevast materjalist, kui et kahest väga paksust materjalist koosnevat. koosnevat matti.Võrdsete masside puhul on neljast erinevast materjalist koosnev matt märksa efektiivsem, kui kahest materjalist koosnev.

Tavalise sedaankerega auto puhul piisab kui kõik paneelid katta kahe kihi matiga. Esiuksed, rattakoopad ning tulemüür aga kolme kihiga. Kuid kolmeliitrise diiselmootoriga džiibi puhul on asjalood märksa keerulisemad . Võiks silmas pidada, et kogu mürasummutus kokku ei kaaluks rohkem kui 1/5 auto kandevõimest, sest lisaks mürasummutuselt peaksid siiski säilima ka auto funktsionaalsed omadused. Olgu see siis kott karuleid või lõbus seltskond.

Selle üle, kui suure osa metallipinnast peaks katma mürasummutusmattidega, käivad siiamaani vaidlused. On täheldatud sellist seaduspära: kui katta 12% metallipinna keskmisest osast summutusmterjaliga, mille kadude koefitsent on 1 lähedal, siis võnkumiste amplituud väheneb 40%. Kuid kaetava pinna suurendamisel 2 korda(24%) kasvab efektiivsus täiendavalt ainult 15%. Kaetava pinna jätkuval suurendamisel väheneb efektiivsus veelgi. Nii jõuamegi järelduseni, et rohkem kui 65% metallipinna katmine, pole efektiivne. Kuid ei tasu unustada, et kahe-kolmekihiline mürasummutusmatt on ka suurepärane müraisolaator. Ehk siis ta ei lase mitte ainult akustilistel lainetel tekikkida, vaid ta ei lase ka väljaspoolt tuleval sõidu-, tänava-, ja muul müral autosse tungida. Selle tulemusena muutub autosalong märgatavalt vaiksemaks ja seeläbi paraneb sõidumugavus. 

Seega kui teil on valida kahe variandi vahel: paks mürasummutusmati tükk metalli keskel või õhem mitmekihiline mürasummutusmatt, mis katab ühtlaselt kogu metallipinna, siis tasuks kindlasti eelistada viimast varianti. Mürasummutuse poolest on need variandid enamvähem võrdsed, kuid müraisolatsiooni poolest on teine variant märksa efektiivsem.

Mida me lubame seoses Mugav Auto müraisolatsiooniga

Müraisolatsiooni pakettidel Classic, Comfort ja Premium on kindel eelarve materjali kulu ja tööde mahu jaoks. Kõik paketid on välja töötatud eranditult arvestades tagasisidet klientidelt kogu meie müraisolatsiooni paigaldamise ajaloo jooksul alates 2000. aastast. Me lubame ja garanteerime, et tegu on parima lähenemisega müraisolatsioonile kogu Eestis ning kõige mõistlikuma materjalide kombinatsiooniga. 

Paketi ideeks on vähendada põhilisi müraga seotud probleeme autos ,ületamata sealjuures ettteantud maksumust . Oluliseks momendiks on sealjuures mitte kogu võimaliku müra täielik likvideerimine vaid müra vähendamine. Tuleb silmas pidada, et maksumus sisaldab endas vaid kindla koguse materjale ja kindlaksmääratud tööde mahtu. Me ei ületa antud paketi mahtu. 

Tellides mingi paketi saate täielikud andmed kõigi paigaldatud materjalide ja tehtud tööde kohta. Sõltuvalt auto iseärasustest võib paigaldatud materjalide kombinatsioon erineda. See tähendab, et kõigi teie autosse paigutatud materjalide maksumus pole paketis ettenähtud maksumusest madalam. Näiteks on võimalik, et kui auto konstruktsiooniliste iseärasuste tõttu ei saa kasutada põrandal pehmet materjali, kasutame paksemat vibratsioonisummutusmatti jne. 

Vaiksema ja mugavama auto saavutamine nõuab kompleksset lähenemist, meie müraisolatsioon on sellest ainult 1 etapp . Mürataset mõjutab oluliselt ka näiteks väliskummide valik. Meie paigaldame lisabarjääri kuid oluline on pöörata tähelepanu ka müra allikale, valides näiteks vaiksemad rehvid.

Milliseid tulemusi me lubame:
-Kõrvaldame viimistlusmaterjalide kriuksumise salongis
-Kõrvaldame metalse kõla, mis tekib näiteks uste avamisel ja sulgemisel
-Vähendame madalsagedusliku müra taset
-Parandame originaalaudiosüsteemi kõla
-Muudame autosõidu künklikul maastikul pehmemaks 

Kahjuks ei saa me lubada 100%-list vabanemist kõigist segavatest helidest.Tõenäoliselt säilib mingil määral naelkummide müra talvel ja jäigast või vanast rehvist tingitud müra suvel. Me ei saa teha midagi olulist mürarikka diiselmootoriga. Samuti säilib klaaside kaudu salongi jõudev müra.Enne müraisolatsiooni tellimist määratlege oma eesmärgid ja uurige välja, kas neid on võimalik teie poolt valitud paketi raames saavutada. Koostage nimekiri kõigist eriti mürarikastest kohtadest autos ja momentidest, millele oleks vaja tähelepanu pöörata.

Me pakume paketi maksumuse raames ka 1-2 tundi täiendavat tööaega mõistlike muudatuste sisseviimiseks juhul kui auto kasutamise käigus selgusid mingid puudujäägid meie töös.

Muusika filosoofia autos

Iga audiosüsteemi mõte on ainult selles, et ilma kadudeta tuua teieni kõik see, mida muusikud on üritanud edasi anda.

Kallid Sõbrad!

Filosofeerigem natuke muusika üle. On kujunenud nii, et muusika on saanud peaaegu et peamiseks meeleolu loojaks. Kas olete süvenenud sellesse, KUIDAS seda meeleolu luuakse? Miks kutsub muusika vahel esile tugevaid emotsioone, vahel aga jääte sama muusika vastu täiesti ükskõikseks? Kas teiega on juhtunud, et kuulete noorusajast pärinevat meloodiat ning justkui kinos(tegelikult küll teie meeltes) hakkaks nagu pöörlema möödunud aegade kinolint, millel on kõik pildid, meenutused ja isegi lõhnad, maitsed ja tunded! Te oleksite otsekui tõepoolest minevikku kandunud! Kuidas muuta need emotsioonid veelgi eredamaks ning mis mõjutab nende tugevust?

Ma olen otsinud vastust sellele küsimusele juba alates kaugetest 90-ndatest ning kuna ma olen tehnikainimene, siis otsisin ainult tehnikaalast vastust . Oma esimese „vinge“ audiosüsteemi ehitasin juba 1996.aastal, 2001.aastal sain esimese karika autoheli võistlustel, aastatel 2006 kuni 2007 aga polnud mulle enam ühelgi võistlusel võrdset. Kuna tundsin audiosüsteemide vastu suurt huvi, arenesid mu teadmised ja kompetentsus sel alal väga kiiresti. Kuid lõpliku vastuse leidsin enda jaoks alles pärast kümmet tegutsemisaastat. Vastus iseenesest on nii lihtne, et võite imestada, kuidas küll sai selle leidmiseks nii palju aastaid kuluda 🙂

Iga audiosüsteemi mõte on ainult selles, et ilma kadudeta tuua teieni kõik see, mida muusikud on üritanud edasi anda.

Tegu oleks justnagu rongiga, mis pole oma teekonnal mitte ühtegi vagunit kaotanud. Või siis kujutlege, et olete tellinud 200 purki punast kalamarja, ütleme, et Saksamaalt. Ma ei tea, milleks teile küll 200 purki kalamarja (kujutage ette kahtesadat purki!!), aga te asetate need enda külmkappi ning kui tulevad külalised, avate selle külmkapi ukse….Kas mõistate seda ideed? Tajute oma emotsiooni? Aga oma külaliste oma? Nüüd aga üks teine olukord. Te tellisite küll 200 purki punast kalamarja, saabus aga ainult 20! Mis nüüd? 20 poleks justkui samuti vähe, meeleolu on aga hoopis teine. Ja need 20 purki poleks ka nagu enam eriti vajalikud…Mõistate? Samamoodi on ka muusikaga. Teil pole tahtmist kuulata ja ei teki mingit emotsiooni juhul kui teieni ei jõua kõik see, mida muusikud on edastanud..

Olulisim viga audiosüsteemi valikul on juhinduda võimsusest. See oleks sama kui juhinduksite selle veduri võimsusest, mis kaotas teel teie 180 purki kalamarja. Süsteemi kvaliteeti ei määra mitte võimsus, vaid tema suutlikkus anda edasi detaile ning koos sellega ka meeleolu. Emotsioone edastatakse läbi õhu samamoodi kui heli, otse esitaja hingest meie hinge. Emotsioonid ei sisaldu mitte ainult peamises muusikalises idees. Kõige väiksemadki detailid, mida me kuuleme, kannavad emotsioone edasi. Muusika peab olema elav! Iga hingetõmme, iga sahin, sõrmede liikumine pillikeeltel kannab endas meile nii vajalikku meeleolu. Meenutage esimeste Nokia telefonide helina meloodiat. See ju tuleb teile tuttav ette? Kuid kas te suudaksite seda kuulata tundide kaupa, samal ajal minevikupilte meenutades? Eii….No muidugi! Seal ju polnud lihtsalt piisavalt võimsust…. 🙂

Soovite mõista, kuidas valida süsteemi, mis suudab teieni kanda meeleolu? Tulge , jooge meie salongis tassike kohvi! Meil on unikaalne lähenemine süsteemi valimisele.. Seesugust lähenemist ei leia te mitte kellegi teise juures. Me EI paku teile vatte ja detsibelle vaid hoopis emotsioone ja meeleolu. Just selles seisnebki meie erinevus!

Vadim Ljutov
Autoheli ekspert
vadim.mugavauto.ee

Meie missioon. Olla õnnelik roolis – see on lihtne!

See ongi meie missioon – luua teile kaitsekuppel ja teha teid autoroolis õnnelikumaks!

Kui minult küsitakse, millega me tegeleme, tuleb tihti kaua selgitada ideed, mille nimel me töötame. Teate, ammusel 1995. aastal, kui Ravolar oli firma, mis paigaldas ainult autosignalisatsioone, oli sellele küsimusele väga kerge vastata: „Me paigaldame valvesüsteeme ja teeme nii, et oma autosse pääsete vaid teie ise.“ Lihtsamast lihtsam.

Kuid 20 aasta jooksul on firma tõsiselt arenenud ja täna ei saa igaüks kohe aru meie eesmärkidest, missioonist ja sellest, millega me tegelikult tegeleme. Just seetõttu otsustasingi kirjutada selle artikli. See võib tunduda hämmastav, kuid meie kaubad ja teenused ei ole valitud juhuslikult, neid seob ühine idee ja need teenivad ühte eesmärki: teie turvalisem ja mugavam elu autoroolis. 

Tahan teile selgitada kahte mõistet, mida ma kasutan.
Esimene on „mugavus“, mis tähendab sisemist rahulolu, mis tekib mingite soodsate tingimuste mõjul.
Teine on „stress“, mis on kõrgenenud närvipinge seisund, mille on esile kutsunud mingi ärritaja.
Tuleb välja, et mugavus ja stress on täiesti vastandlikud nähtused. Inimene ei saa end tunda mugavalt, kui tal on stress, kuid samas on võimalik stressi leevendada, luues talle mugavamad tingimused – selles on mõte. 

Kahjuks on füüsilise maailma reaalsus selline, et ta püüab kõigi võimalike vahenditega meis stressi tekitada. Mis peamine – tal on miljon erinevat moodust, et seda ülesannet võimalikult efektiivselt täita. Need võivad olla meie ilmaolud ja teile järsult ette sõitnud auto, maksmata jätnud klient ja ülemus ja maavärisemine ja naine ja kahemehest poeg…loetelu võib jätkata lõpmatuseni. Ma võin täie vastutustundega öelda, et juhtide jõhkrutsemise põhjuseks teedel on stress. Stressis inimene käitub ebaratsionaalselt. Need, kellega ta jõhkrutseb, saavad omakorda stressi ja annavad seda teistele edasi. Tekib ahelreaktsioon, mõistate? Just stressis inimene põhjustab avariisid, jämedaid rikkumisi ja liiklusohtlikke olukordi, millega puutume kokku iga päev. Paraku ei saa me kõrvaldada teie ümbrusest kõiki neid faktoreid, kuid me saame tugevdada teie kaitset nende faktorite eest. Kui te tunnete end tõeliselt mugavalt, siis ei mõjuta ka need närukaelad teid nii palju, või nende mõju kaob üldse. 

Aga kui te naudiksite rooli istumist täiega, mõeldes: „VAU, ma sõidan, kui äge!“ Kui palju paremini tunneksite end hommikul tööle jõudes ja õhtul koju tulles? Sel juhul tekib teil kaitsekuppel, mis hoiab teid selle eest, mis võib stressi põhjustada. Jah, kellelgi on tugevam kuppel, kellelgi hapram, kuid see kaitseb teid igal juhul välismaailma selle osa eest, mis on teie suhtes vaenulik. 

See ongi meie missioon – luua teile kaitsekuppel ja teha teid autoroolis õnnelikumaks, et vähemalt sõiduteel mitte miski ei segaks teil oma eesmärke saavutamast. Ja teeme seda nii, et kõrvaldame selle, mis takistab teil tunda naudingut, ja lisame seda, mis suurendab mugavust autoroolis – seega teeme teid enam kaitstuks negatiivse eest, mis võib tabada teid väljastpoolt oma autot. 

Alustage endast: tõstke oma stressitaluvust roolis ja võib-olla see onu kõrvalreast muutub samuti lahkemaks.:) Võtke meiega kindlasti ühendust ja mõtleme koos, mida me saame teie heaks teha, et oleksite autoroolis veidikenegi õnnelikum.  

Sõitke mõnuga,

Vadim Ljutov, 
Mugav Auto juhataja

Võimsus ja effektiivsus erinevatel soojenduse elementidel

Defa Warmup mootorisoojenduse võimsus on 175 kuni 2000W, sõltuvatlt soojendatava mootori suurusest.

Jahutus vedeliku soojendusPinnakinnitusega  soojendus
Pinge:230V230V
Võimsus:550-2000W300-400W

Diagrammil D7 on näitlikult toodud mootori temperatuurikõver mootori jahutusvedeliku soojendamisel (lõdvikusoojendus seeria DEFA 700)

Diagrammil D8 on näitlikult toodud mootori temperatuurikõver mootoriõli soojendamisel (pindpaigaldusega soojendus seeria DEFA 800)

Tööde ja sedamete garantii Magav Autos

Meie eesmärk on teie mugavam ja ohutum autosõidukogemus! See tähendab, et me mitte ainult ei paigalda seadmeid, me pakume garanteeritud tulemusega lõpplahendusi. 

Meil on loodud spetsiaalne klienditugi, mille eesmärgiks on teie kindlustunne valiku õigsuse suhtes ja võimalus vabalt ja nauditavalt kasutada ostetud seadmeid. 

Missugust tuge me pakume pärast seda kui olete meie juures seadme paigaldanud: 

1. Kasutamisalane väljaõpe. Täielik väljaõpe selle kohta, kuidas seadet kasutada kuni täieliku mõistmiseni. Vajadusel selgitavad ning demonstreerivad meie konsultandid kõike üksikasjalikult , ükskõik kui palju aega see ka ei võtaks. Meie konsultandid on läbinud spetsiaalse ettevalmistuse väljaõppeks ja teid õpetatakse kasutama kõiki seadmeid, mis need ka poleks. 

2. Küsimused, mis tekivad kasutamise käigus. Piiramatu tehniline abi ja vastused küsimustele, mis tekivad kasutamise käigus kogu teie poolt ostetud seadme ekspluatatsiooniaja jooksul. See tähendab, et te saate meie poole pöörduda (ja peaksite seda tingimata tegema) kõigi küsimustega, mis on seotud seadme kasutamisega, juhul kui miski pole teile täiesti selge või kui kahtlete milleski.Pöörduge meie poole nii mitu korda kui vaja kuni saate asjast lõplikult aru või kuni küsimuse lahendamiseni, seda vaatamata seadme paigaldamise ajale. Tingimuseks on vaid, see, et seadme ostsite just teie. 

3 .Kahtlused valiku õigsuse osas. Kindlasti teatage meile ja külastage meid igasuguste kahtluste ja raskuste puhul,mis on tekkinud kasutamise käigus. Peaaegu iga paigaldus on individuaalne lähenemine teie nõudmistele ja soovidele, aga samuti ka auto eripäradele. Vahel juhtub, et me ei taba 100%-liselt täppi ja miski ei rahulda või häirib peale kasutamise algust. On väga oluline, et teataksite meile sellest võimalikult kiiresti. Praeguseni pole veel kordagi juhtunud, et me poleks suutnud probleemi lahendada ja poleks suutnud teid õnnelikuks teha! 

Garantiid seadmetele

Seadmetele anname 2-aastase garantii. See tähendab, et 2 aasta jooksul alates seadme paigaldamisest me vastutame selle töö eest ja garanteerime 2 aasta jooksul seadme tasuta remontimise, teeninduse või vahetuse juhul kui seade pole korras või ei tööta õigesti. Garantiiremondi vajaduse korral me võtame seadme maha ja paigaldame uue tagasi meie kulul. 

Garantii tööle

Tehtud tööle anname tinglikult tähtaajatu garantii. See tähendab, et garanteerime, et paigaldus toimub arvestades kõiki üldtunnustatud riske ja reegleid ning lähtudes ka meie kogemusest. Kui tekivad probleemid, mis on seotud just nimelt paigaldamisega, aga mitte seadme tööga-näiteks probleemid kinnitusega või kontaktiga ning selle põhjuseks on meiepoolne vale lähenemine paigaldamisele, siis lahendame selle probleemi tähtajatu garantii raames. 

Garantiiremondi teostamise, teeninduse ja kompensatsiooni saamise tingimused

Me kompenseerime meie ettevõtte nimel arve alusel diagnostika ametlikus esinduses juhul kui on vaja kindlaks teha või kustutada pärast meie tehtud tööd tekkinud viga kompuutri abil. Avastatud probleemi kõrvaldamine, meie süül mittetoimivate või kahjustatud detailide tellimine ja vahetamine toimub meie endi poolt meie töökojas. 

Me kompenseerime auto remondiks tehtud kulutused juhul kui miski läheb rikki meie süül ainult sel juhul kui me ise oma jõududega ei suuda tekkinud probleemi lahendada. Seesuguse kompenseerimise eeltingimuseks on, et on olemas eelnev kokkulepe vajaliku remondi osas, remondi teostamise koha osas ning edasise remondiarve koostamise osas meie ettevõtte nimele. 

Me võime kompenseerida kulutatud isklikku aega ja moraalset kahju lisaallahindluse või kinkekaardi näol, et saaksite meilt edasisi oste sooritada. Rahalist kompensatsiooni me sellisel juhul ei paku. 

Meie poolt paigaldatud seadme garantiiaja jooksul tohib seda remontida ja hooldust läbi viia ainult meie töökojas. Meie poolt sooritatud paigaldust võib garantii alusel tasuta parandada ainult meie töökojas ja meie meistrite poolt. Me ei kompenseeri meie poolt paigaldatud seadmete remonti ja hooldust ega meie paigalduse parandamist, mis on teostatud teistes töökodades.Juhul kui pöördute meie poolt paigaldatud seadme remondiks teistesse töökodadesse, maksate ise tehtud tööde eest isegi veel kehtiva garantii puhul. Me jätame endale õiguse keelduda garantiikohustuse täitmisest juhul kui meie seadme remont teostatakse kusagil mujal ilma meiega kooskõlastamata.Me teostame remonti ja hooldust ainult meie töökojas. Me ei teosta garantiiremonti väljasõidu korras. 

Me ei paku uut seadet remondis oleva asendamiseks. 

Võimalusel püüame probleemi alati kohapeal lahendada, kuid tihti tuleb nii garantiiremondi kui ka tavalise paigalduse jaoks eelnevalt töökojas vaba aeg broneerida. See on vajalik selleks, et kliendid, kelle autod juba on töös, saaksid samuti õigeaegselt teenindatud. Meie jaoks on ka teie probleemi võimalikult kiire lahendamine oluline, aga see ei tohiks teha õnnetuks meie teisi kliente. Tuleb arvestada, et mitte alati ei õnnestu probleemi hetkega lahendada ning vahel tuleb mõned päevad oodata. 

Igal juhul töötame me teie elu mugavamaks muutmise nimel ning teeme kõik endast sõltuva, et teie elu oleks õnnelik ka siis kui on juhtunud midagi ebameeldivat.

Meil on hea meel Teid näha meie veebilehel ning oleksime õnnelikud muuta Teie elu autoroolis veel mugavamaks!
Liituge Mugav Auto tuhandete klientidega ja saage oma e-postkasti praktilised näpunäited ja ideed, et parandada mugavust oma autos, samuti uudiseid ja teavet kampaaniate kohta, mida me korraldame meie püsiklientidele!